Venitul minim de incluziune (VMI)

Acte necesare pentru acordarea

VENITULUI MINIM DE INCLUZIUNE
  • Cerere și declarația pe propria răspundere pentru acordarea unor drepturi de asistentă sociala
  • Angajament de plată
  • Buletine/cărti de identitate ale membrilor de familie
  • Certificat de nastere ale membrilor de familie
  • Certificatul de căsătorie
  • Certificat de deces, după caz
  • Adeverințe de venit pentru toate sursele de venit
  • Adeverință eliberată de unitatea de învățământ la care sunt înscriși copiii, care să ateste că aceștia frecventează o formă de învățământ (pentru anul in curs si anterior)
  • Daca este cazul, hotărâri judecătorești privind instituirea unor măsuri de protecție privind minori
  • Certificat de handicap in cazul persoanelor cu dizabilități
  • Adeverință eliberată de ANAF privind veniturile realizate de membrii majori ai familiei
  • Adeverinta eliberată de angajatori din care să rezulte venitul net realizat în luna anterioară depunerii cererii
  • Certificat fiscal (de la primărie)
  • Adeverință eliberată de compartimentul agricol din care să rezulte terenul agricol aflat in proprietate, precum si animalele deținute
  • Talon autoturism
  • Acord cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Menționăm că titularul venitului minim de incluziune are obligația să comunice primăriei orice modificare cu privire la domiciliu, venituri sau componența familiei, în termen de maximum 15 zile de la data la care a intervenit modificarea.

Persoanele singure și familiile beneficiare de venit minim de incluziune au obligația să depună din 6 în 6 luni, declarația pe propria răspundere.

FORMULARE

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support